خبر رييس سازمان انرژي اتمي اعلام كرد: چند خرابكاري هسته‌اي را خنثي كرديم/
فرهنگی،اجتماعی
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما

به وبلاگ من خوش آمدید
نویسندگان
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
طراح قالب
ثامن تم
دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 179
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


مطالب اخیر وبگاه

به گزارش خبرنگار سياسي میبدما،دكتر «علي اكبر صالحي» امروز (يكشنبه) در حاشيه برگزاري نخستين گردهمايي فرماندهان يگان هاي حفاظت سازمان ها، پليس راه آهن و فرودگاه هاي كشور در جمع خبرنگاران افزود: چندي قبل در جريان فعاليت تعدادي خرابكار در مراكز هسته اي قرار گرفتيم كه با شناسايي آنها اجازه داديم فعاليت شان را ادامه دهند تا در زمان مناسب و دسترسي به جزييات دستگير شوند.
وي با بيان اينكه چهار نفر در اين رابطه شناسايي و دستگير شده اند، تصريح كرد: بازجويي از اين افراد ادامه داد.
معاون رييس جمهوري در عين حال خاطرنشان كرد: اجازه دهيد بيشتر در اين مورد اطلاع رساني نكنم چرا كه اين افراد در مراحل بازجويي هستند اما بايد باز هم تاكيد كنم كه تمامي فعاليت اين افراد تحت نظر قرار داشت.
رييس سازمان انرژي اتمي همچنين در نخستين گردهمايي فرماندهان يگان هاي حفاظت سازمان ها، پليس راه آهن و فرودگاه هاي كشور در سخناني با تاكيد بر اينكه ماه هاي باقي مانده تا پايان سال، ماه هاي بسيار حساسي براي كشورمان است، از خنثي سازي چندين خرابكاري هسته اي طي چند روز گذشته خبر داد.
صالحي اظهار داشت: كشور در مسيري قرار دارد كه طي روزهاي آينده از دستاوردهاي بزرگي رونمايي خواهد شد.
وي با بيان اينكه دشمنان تلاش مي‌كنند در اين ايام با اقدامات خرابكارانه سد راه اين موضوع شوند، گفت: از روزي كه به سازمان انرژي اتمي بازگشتم، دستورات ويژه‌اي دادم و تمام يگان‌ حفاظتي سازمان، مسوول حفاظت از تجهيزات هسته‌ اي شدند و نيروي انتظامي و تمامي نيروهاي مسلح و اطلاعاتي به صورت منسجم در حال تثبيت امنيت هستند تا جلوي خرابكاري گرفته شود.
معاون رييس جمهوري ادامه داد: دشمن هميشه در پي ضربه زدن به تاسيسات هسته‌اي كشور است و به همين منظور وظيفه يگان حفاظت سازمان انرژي اتمي، بسيار سنگين است.
وي افزود: اي كاش مسووليني كه در اينجا حاضر بودند، مي‌گفتند كه طي چند روز گذشته جلوي چه اقدامات جدي را به قصد ضربه زدن به كشور گرفته‌اند.
صالحي تلاش دشمنان براي وارد كردن بدافزارهاي اينترنتي به سيستم هاي رايانه اي هسته اي كشورمان را طبيعي خواند و گفت: بعد از شيوع بدافزار استاكس نت و از زمان ورود آن به سازمان انرژي اتمي، اقدامات لازم در اين خصوص انجام شد و حفاظت از سيستم‌هاي كاري ارتقا يافت و اكنون يك يگان تخصصي وظيفه حفاظت را بر عهده دارد.
رييس سازمان انرژي اتمي به برخي از وظايف يگان‌هاي حفاظت اين سازمان اشاره كرد و گفت: حفاظت فيزيكي تاسيسات، تهيه مواد لازم از معادن، حمل مواد پرتوزا و تأمين امنيت مراسم و همايش‌ها از جمله وظايف يگان حفاظتي سازمان انرژي اتمي به شمار مي‌رود.
وي افزود: ساختار جديد يگان‌هاي حفاظت اين سازمان طراحي و براي تصويب به نيروي انتظامي ارسال شده است.
معاون رييس جمهوري با بيان اينكه نشانه هاي اميدبخشي نسبت به آينده پرونده هسته اي كشورمان با توجه به اقدامات گسترده سياسي وجود دارد، گفت: اما برخي كشورها ساكت نمي‌نشينند، زيرا علاقه ‌مند به برون رفت از اين ماجرا نيستند.
رييس سازمان انرژي اتمي با يادآوري پيش بيني خود درباره سال ۱۳۹۲ گفت: بر اساس اطلاعاتي كه داشتيم قبل از سال ۹۲ به اين اطمينان رسيديم كه اين سال، سالي پر خير و بركت خواهد بود به طوري كه در ماه‌هاي آينده شاهد رونمايي از دستاوردهاي بزرگي خواهيم بود و كشور در مسير جديدي قرار خواهد گرفت.
وي با يادآوري حماسه سياسي ۲۴ خرداد ماه اضافه كرد: اگر هدايت‌هاي رهبري نبود، حماسه سياسي اتفاق نمي‌افتاد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







مربوط به موضوع : <-CategoryName->
نویسنده علی زارع مهرجردی در یک شنبه 14 مهر 1392 |

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

موضوعات مطالب
آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهنگی،اجتماع





برچسب‌ها